loading...

با سلامتی

کارتن لوازم یدکی خودروسازی به نام تویوتا شرکت خودروسازی تویوتا شرکتی ژاپنی بوده که یکی از غول های صنعت خودرو در بازار های جهانی است. این شرکت با وجود کم استهلاک بودن خودرو های تولیدی خود همواره به تو

basalamati بازدید : 411 یکشنبه 20 مهر 1399 نظرات (0)

کارتن لوازم یدکی خودروسازی به نام تویوتا

شرکت خودروسازی تویوتا شرکتی ژاپنی بوده که یکی از غول های صنعت خودرو در بازار های جهانی است. این شرکت با وجود کم استهلاک بودن خودرو های تولیدی خود همواره به تولید لوازم یدکی در دنیای خودروسازی می پردازد. تویوتا با توجه به کیفیت قطعاتی که به بازار روانه می کند ، طبیعتا قیمت بیشتری را از خریدار برای لوازم یدکی خود طلب می کند به همین خاطر بازار محصولات تقلبی تویوتا هم در این زمینه سکه بوده و متقلبان می توانند درآمد خوبی از تولید قطعات این خودروساز برجسته داشته باشند این جاست که توجه به کارتنی که لوازم یدکی این شرکت در آن قرار می گیرد نقش بسیار پررنگی دارد چرا که با دقت در کارتن نمونه اصلی و تقلبی می توانید به تفاوت میان آن دو پی برده و قطعه اصلی را با وجود هزینه بیشتر خریداری کرد.

کارتن لوازم یدکی خودروساز تویوتا برای قطعات کوچک معمولا به رنگ قرمز بوده ، آرم مخصوص شرکت و بارکد خودروسازی تویوتا در چند جای آن به خوبی نمایان است. نسخه های تقلبی موجود در بازار ممکن است کیفیت رنگ کارتن آن ها به خوبی نسخه اصلی آن نباشد ، به همین خاطر به راحتی می توان آن ها را از هم تشخیص داد.

کارتن لوازم یدکی خودروساز فولکس واگن

فولکس واگن بزرگترین شرکت خودروسازی در جهان است که در کشور آلمان پایه گذاری و در تولید انواع اتومبیل و لوازم یدکی مربوط به آن فعالیت می کند این شرکت خودروسازی هم مانند تویوتا در تولید خودرو های کم استهلاک مدرن و کاربردی که به انواع تجهیزات امروزی مجهز باشند سر رشته دارد.

شرکت خودروسازی فولکس واگن که مالک برند های آئودی ، پورشه ، بنتلی ، لامبورگینی و… است، به فکر استهلاک خودرو های خود بوده به همین خاطر به تولید قطعات و لوازم یدکی آن ها می پردازد. اما قیمت بالای خودرو ها و همچنین قطعات آن ها بازار را برای سازندگان قطعات تقلبی حسابی سکه کرده است به همین خاطر در این مورد یکی از نکته هایی که می توانید در هنگام خرید محصول به آن دقت کنید کارتن لوازم یدکی این غول خودروساز قدرتمند است.

روی کارتن محصولات این شرکت آرم مخصوص شرکت فولکس واگن و همچنین بارکد مخصوصی و علامت برند های این خودروساز نمایان است، کارتن لوازم یدکی شرکت فوکس واگن را براساس وزن قطعه ای که درون آن قرار می گیرد می سازند برای مثال قطعات کوچک را در جعبه هایی که از نظر ظاهری بسیار زیباتر و دارای طراحی خاص این شرکت هستند ساخته و بزرگتر ها را در کارتن که به آن ها آسیبی وارد نشود می گذارند.

کارتن لوازم یدکی نیسان

سومین خودروسازی که قصد معرفی و نشان دادن کارتن قطعات آن را داریم خودروساز نیسان است، این شرکت اتومبیل سازی که یکی از بزرگ ترین و قدرت مندترین خودروسازان جهان محسوب می شود در کشور ژاپن ساخته شده است و در تولید خودرو های لوکس یکی از پیشگامان این صنعت است. نیسان برند اینفینیتی را در آمریکای شمالی احداث کرده به تولید لوازم یدکی و قطعات خودرو های خود نیز می پردازد ، کارتن لوازم یدکی نیسان متناسب با وزن و حساسیت قطعه ای که حمل می کند ساخته می شود و به بازار های جهانی وارد می گردد.

کارتن لوازم یدکی نیسان هم مانند تمام شرکت های دیگر در اندازه های مختلف با نشان دادن آرم این شرکت و همینطور توضیحات مربوطه همراه بوده و همچنین دارای بارکد است که می توان از طریق آن به تقلبی بودن یا اصل بودن لوازم یدکی پی برد.

کارتن لوازم یدکی رنو

رنو یک شرکت خودروسازی فرانسوی است که در زمینه تولید و طراحی انواع خودرو های لوکس در جهان به رقابت با دیگر برند ها می پردازد ، این خودروساز فرانسوی به تولید قطعات کپی محصول در بازار توجه زیادی دارد به همین دلیل تمهیداتی را برای جلوگیری از تولید و عرضه محصولات تقلبی در بازار اندیشیده است.

برای نمونه روی کارتن های تولید شده برای قطعات لوازم یدکی استانداردها و الگو هایی را چاپ کرده که نوع تقلبی آن نتواند این کار را انجام دهد دوکلمه گروه رنو و genuine part بر روی بسته بندی با الگو های خاصی که فقط این شرکت قادر به طراحی آن هستند چاپ می شود، همچنین بسته بندی این لوازم یدکی فقط در دو رنگ سفید و قهوه ای روانه بازار فروش می شود.

به غیر از این دو مورد روی کارتن لوازم یدکی شرکت رنو یک برچسب اطمینانی قرار می گیرد که این شرکت اعلام کرده اگر روی بسته بندی محصول خریداری شده شما این مورد نباشد صد در صد تقلبی است. روی برچسب چاپ شده هم عبارت امنیتی وجود دارد که با حرکت در مقابل نور تغییر رنگ می دهد، در صورتی که این اتفاق نیفتد لوازم یدکی خریده شده قطعا تقلبی است. همینطور روی این برچسب ها معمولا کدی هم چاپ شده که این در تمام دنیا قابل رهگیری بوده و می تواند ضمانت خوبی برای جلوگیری از تولید قطعات تقلبی این شرکت در بازار رقابت جهانی خودرو باشد.

شرکت رنو در چندین سال گذشته برنامه ای هدفمند در مقابله با تولید تقلبی لوازم یدکی خود در جهان اجرا کرده است که تمام این کار ها را به وسیله کارتن خود اجرا کرده است. در واقع کارتن لوازم یدکی خودروساز رنو وسیله ای شده که با آن در عین مراقبت از محصول قطعات تقلبی و غیر تقلبی را از درون بازار جمع آوری کرده و هرسال طی مراسمی آن ها را معدوم می سازند.

 

منبع: شرکت کارتن لاین

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟