loading...
basalamati بازدید : 80 شنبه 09 مرداد 1400 نظرات (0)

طی سال های اخیر با افزایش تنوع در انواع کفپوش ها برای منازل، خرید و انتخاب گزینه مناسب برای خریداران دشوارتر شده است؛ حتی اگر خانه مدرن و مینیمال هم داشته باشید، با خرید موکت با استایل های مدرن و شیک، می توانید زیبایی منزل خود را چند برابر کنید. برای مثال برای پذیرایی از موکت های طرح دار و تخت استفاده کنید و برای اتاق های نشیمن و اتاق کودکان، موکت های بلند و فانتزی را خریداری کنید.

یکی از بهترین مزایایی که موکت در مقایسه با پارکت دارد، احساس راحتی و گرمای بیشتر است.

پس از چند ساعت ایستادن یا نشستن روی سطوح دیگر مانند: پارکت و سرامیک و … احساس خستگی خواهید کرد.

همچنین موکت عایق بهتری برای شکستگی و افتادن اجسام است. اگر از موکت به عنوان کفپوش استفاده کرده باشید، در صورت سقوط اجسام مختلف روی زمین، می توانید اطمینان خاطر داشته باشید که نمی شکند.

مناسب ترین کفپوش چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

خانه مکان امنی است که بعد از کار در آن احساس راحتی می کنید. به همین دلیل حضور در مکانی امن، راحت و گرم در ایجاد فضایی آرامش بخش اهمیت زیادی دارد.

عوامل مختلفی برای انتخاب و خرید کفپوش تأثیرگذار هستند که از مهم ترین آن ها می توان به نوع طراحی داخلی، دوام، کیفیت، ایمنی کفپوش، هزینه و شستشو اشاره کرد.

کلیه المان هایی که برای منزل انتخاب می کنید، باید با یکدیگر هماهنگی و تناسب داشته باشند. برای مثال: اگر سبک مدرن و مینیمال دوست دارید، از خریدن وسایل اضافه؛ کفپوش های پر زرق و برق و … خودداری کنید.

حتی با خرید موکت های فانتزی با سبک مدرن، می توانید فضای خانه را تبدیل به مکانی گرم، ایمن و زیبا کنید. چنانچه هرکدام از کفپوش هایی که امروزه عرضه می شوند را انتخاب کنید، باید به هزینه های نصب، کیفیت و نوع نگه داری آن نیز توجه داشته باشید.

در مقایسه با انواع کفپوش های به روز، هزینه خرید و حتی نصب موکت بسیار کم تر بوده و نگه داری از آن به دلیل عدم نیاز به شستشو و تمیز کردن مداوم بسیار آسان تر است.

علاوه بر این، توجه داشته باشید که بروز حوادث مختلف مانند آتش سوزی، ریختن آب و لیز خوردن روی کفپوش ها، شکستن اجسام و … امری اجتناب ناپذیر است؛ بنابراین توجه داشته باشید که در صورت لزوم برای تعویض کفپوش، قدرت خرید کدام کفپوش را دارید.

یکی از مهم ترین دلایلی که بسیاری از افراد به ویژه خانم ها خرید موکت را به کفپوش ترجیح می دهند، شستشوی آسان است. سایر کفپوش های دیگر مانند پارکت، سرامیک و لمینت، معمولاً هرروز نیاز به شستشو و صرف زمان زیادی دارند که برای برخی سخت و زمان بر خواهد بود.

استفاده از پارکت | شرکت ت کارپت

مقایسه موکت و پارکت

با توجه به آنچه در قسمت قبل به آن اشاره شد، کفپوشی مناسب است که گرم، ایمن، با کیفیت باشد و شستشوی آن آسان و سریع انجام شود. با این وجود در این قسمت از مقاله نیز به مقایسه موکت و پارکت می پردازیم تا با دید بازتری انتخاب و خرید کنید.

  • افزایش تنوع در موکت

موکت ها دارای طرح ها و رنگ های مختلفی هستند و خریدار می تواند برای هر قسمت از منزل انواع موکت ها با ضخامت و رنگ های مختلف را خریداری کند.

  • احساس گرمی و لطافت

موکت در مقایسه با سایر متریال ها به دلیل جنس نرمی که دارد، احساس لطافت و گرمی خاصی را خود به همراه دارد. همچنین موقع راه رفتن سر و صدای سخت و زیادی تولید نمی کند. خرید موکت و نصب آن به عنوان یک عایق گرما در انتقال دمای سرد از کف منزل به محیط داخل جلوگیری می کند.

  • مقاومت در برابر سقوط اجسام یا افراد

الیافی که برای ساخت موکت استفاده می شوند، باعث افزایش مقاومت آن در برابر صدمات مختلف مانند سقوط اجسام می شود. موکت مقاومت بالایی دارد و برای منازلی که افراد مسن یا کودکان خردسال در آن ها زندگی می کنند، مناسب هستند.

  • هزینه نصب کم

پس از انتخاب و خرید پارکت متناسب با فضایی که در اختیار دارید، باید به هزینه های نصب نیز دقت داشته باشید. هزینه نصب پارکت بنا بر متراژ مربع متر فضا محاسبه می شود که ممکن است از عهده پرداخت برخی افراد خارج باشد؛ اما هزینه نصب موکت آسان بوده و حتی خریدار به راحتی می تواند نصب کند.

  • نظافت آسان

نظافت موکت در مقایسه با سایر کفپوش ها ازجمله پارکت، لمینت، سرامیک و … آسان تر است و با جارو برقی به راحتی و در زمان کم همه قسمت ها تمیز می شوند.

  • هزینه کم تر

موکت ها به طور کلی به صورت رولی هستند و با الیاف مصنوعی و در برخی موارد با الیاف طبیعی ساخته می شوند، به همین دلیل قیمت آن ها کم تر و مقرون به صرفه تر از سایر کفپوش ها ازجمله پارکت و سرامیک است.

  • قابلیت تعویض آسان

اگر پس از مدتی بخواهید رنگ موکت یا کفپوش را تعویض کنید، حتی اگر برای نصب موکت زیر آن از چسب استفاده کرده باشید، می توانید آن را جدا کرده و مجدداً موکت دیگری نصب کنید. همچنین اگر قسمتی از کفپوش های دیگر مانند سرامیک آسیب ببینند، شاید مجبور باشید کل فضا را تعویض کرده و مجدداً هزینه کنید.

منبع : زت

basalamati بازدید : 71 شنبه 09 مرداد 1400 نظرات (0)

موکت ضد حساسیت با الیاف نرمی که دارد، می تواند امنیت کامل را برای کودکان و افرادی که ممکن است در طول روز زمین بخورند، فراهم می کند. پیش از خرید موکت ضد حساسیت بهتر است نوع آن را بشناسید و کارکردش را بدانید. این نوع موکت از الیاف پلی استر و پلی آمیدی ساخته می شود و این جنس یکی از بهترین گزینه ها در نخ های موجود در ساخت موکت می باشد.

یک ویژگی موکت ضد حساسیت که آن را بسیار کاربردی می کند، حالت ارتجاعی بالای آن است. همچنین این موکت ها به دلیل جنس الیافی که در آن ها به کار می رود، در برابر باز شدن مقاوم هستند و تمیز کردن آن ها بسیار راحت است.

الیاف این موکت ها به گونه ای تهیه شده اند که دیر کثیف می شوند و لکه ها را نشان نمی دهند، البته این موضوع به رنگ موکت مورد نظر شما نیز بستگی دارد. این موکت ها مقاومت بسیار بالایی نیز در برابر سایش دارند و این نکته می تواند بسیار کمک کننده باشد و کیفیت آن را در طولانی مدت حفظ کند.

همچنین این الیاف گاز های آلرژی زا ندارند و با گرد و غبار و نخ و پرز ، باعث خارش و سردرد در افراد نمی شوند و افرادی که به فرش های ماشینی و عادی حساسیت دارند، می توانند با خرید موکت ضد حساسیت ، اوقاتی خوش را تجربه کنند.

موکت ضد حساسیت چیست؟ | موکت زت

کاربرد موکت های ضد حساسیت

 موکت ضد حساسیت برای کودکان و اتاق مکان هایی مانند مهد کودک مناسب است. شما می توانید بچه ها را با خیال راحت روی زمین بگذارید و مطمئن باشید مشکلی برایشان پیش نمی آید. این نوع موکت می تواند در محیط مناسب شما نصب شود و حتی کسانی که به فرش ها و گرد و غبار آن ها حساسیت دارند، می توانند با خرید موکت ضد حساسیت خیال خودشان را راحت کنند.

این موکت بسیار نرم است و کثیفی را نشان نمی دهد، به همین جهت حتی در خانه هایی که کودک در آن ها ساکن است نیز می تواند به کار برده شود. ویژگی موکت ضد حساسیت در درجه اول ، جنس الیاف آن است که تجربه ای متفاوت را در اختیار کاربران قرار می دهد و آنان می توانند با خیال راحت و اعتماد کامل از آن استفاده کنند.

ویژگی موکت ضد حساسیت

این نوع موکت یک محصول خاص و منحصر به فرد است که جدیدترین مدل فرش با الیافی مخصوص است. ویژگی موکت ضد حساسیت این است که نرمی زیادی دارد و نسبت به الیافی که معمولاً برای موکت های دیگر استفاده می شود، برتری و ماندگاری بیشتری دارد. در ادامه به برخی از ویژگی های این محصول فوق العاده می پردازیم.

موکت ضد حساسیت همان طور که پیش تر نیز گفته شد، از جنس پلی استر و پلی آمید است. پلی آمید بهترین جنس نخ موجود در بازار است که این نوع موکت را از آن تولید می کنند.

ویژگی موکت ضد حساسیت | موکت زت

  • حالت ارتجاعی

با توجه به این ویژگی ، به دلیل جنس الیاف این موکت ها ، خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری موکت بالایت و می توانید آن را در هر محیطی که می خواهید پهن کنید. این موکت تمامی بخش ها را پوشش می دهد و به دلیل این ویژگی ، به خوبی به زمین می نشیند و نمایی زیبا در اتاق خواب کودک ایجاد می کند.

  • مقاومت بالای الیاف موکت ضد حساسیت در برابر باز شدن

کودکان معمولاً بازیگوشی می کنند و ممکن است به فرش یا موکت آسیب برسانند. مقاومت بالای الیاف پلی آمید و یا پلی استر ، باعث می شود تا به راحتی خرابی ایجاد نشود و با بافت محکمی که دارد، مشکلی پیش نخواهد آمد و می توانید کودک دلبندتان را با خیال راحت روی زمین بگذارید تا بازی کند.

  • تمیز شدن سریع

الیافی که در این موکت ضد حساسیت استفاده شده اند، به راحتی تمیز می شوند و دیگر لازم نیست برای اینکه فرش کثیف نشود، از رنگ های تیره استفاده کنید. به راحتی بعد از هر بار کثیف شدن می توانید با یک ماده ی شوینده ، فرش را در سریع ترین زمان ممکن تمیز کنید.

  • مقاومت بالا در برابر ساییده شدن

از آنجایی که اتاق کودک یک محل پر رفت و آمد است و کودکان نیز ممکن است بازیگوشی های خاص خود را داشته باشند، بسیار مهم است که موکت یا کف پوشی تهیه کنید که مقاومت بالایی در برابر سایش داشته باشد تا در طولانی مدت ، ظاهر اولیه خود را از دست ندهد و بتوانید به راحتی و با خیال راحت از آن استفاده کنید. ویژگی موکت ضد حساسیت این است که مقاومت خوبی در برابر رفت و آمد از خود نشان می دهد.

راهنمای خرید موکت ضد حساسیت

پیش از خرید این نوع موکت باید با ویژگی های آن و خواسته خود کاملاً آشنا شوید. همان طور که پیش تر نیز گفته شد، به دلیل وجود الیاف درجه یک و منحصر به فرد ، این موکت بسیار نرم و مقاوم است و پرز بسیار کمی هم تولید می کند. تمام این ویژگی ها زمانی صدق می کنند که اجناس درجه یک و اصل را خریداری نمایید. هنگام خرید موکت ضد حساسیت باید حواستان را جمع کنید تا اجناس باکیفیت و مد روز را خریداری کنید.

منبع: شرکت زت کارپت

basalamati بازدید : 53 شنبه 09 مرداد 1400 نظرات (0)

موکت ، نوعی فرش تشریفاتی است که معمولاً در مراسماتی که مهم هستند و افراد سرشناس ، بزرگان ، بازیگران ، افراد مشهور یا مقامات خاص در آن ها حضور دارند ، پهن می شود. رنگی که این موکت دارد ، شکوه و جلال مراسم را نشان می دهد.

به همین دلیل اغلب در فستیوال ها ، کنفرانس ها ، اجلاس های بین المللی یا مکان های مهم آن را می بینید. البته در چند سال اخیر باب شده است که در مسیر پله یا راهروها نیز از موکت استفاده می شود.

موکت قرمز تشریفاتی انواع مختلفی دارد که قدیمی ترین نوع آن ، موکت با نوارهای حاشیه ای مشکی یا کرم است که در خانه های قدیمی دو طبقه می انداختند.

موکت قرمز تشریفاتی چیست؟ | شرکت موکت زت

چرایی استفاده از موکت قرمز در مراسمات

این نوع موکت در انواع و مدل های مختلفی تولید می شود که امروزه در مراسمات و مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. از رستوران های معمولی تا تالارهای با شکوه و از مراسمات عادی گرفته تا مراسمات تشریفاتی ، استفاده فرش قرمز و انواع مختلف موکت قرمز باب شده است.

موکت قرمز حس خوبی از لوکس بودن به فضا می دهد و شکوه فضا را بیشتر می کن و درواقع باعث می شود مخاطبان حس بهتری داشته باشند.

کاربرد های موکت قرمز

برخی این موکت را با عنوان ردکارپت نیز می شناسند ، امروزه در مکان های عمومی مثل رستوران ها ، هتل ها ، مراکز تجاری_اداری ، جاذبه های دیدنی مثل کاخ ها یا برج میلاد ، مراسمات و تشریفات ، تالارها و… استفاده می شود. درواقع هرکجا که نیاز به تشریفات و بالا بردن رسمیت یک کار یا جلسه ، یک دیدار و یا همایش باشد ، از موکت قرمز استفاده می شود. به طور کلی می توان گفت کاربرد موکت قرمز شامل موارد زیر است:

  • ورودی تالار و مجالس رسمی
  • ورودی پاساژ و مراکز تجاری بزرگ و مجلل
  • راهرو یا راه پله برخی از مراکز اداری
  • در نمایشگاه ها یا همایش ها و ورودی سالن های کنفرانس

کاربرد های موکت قرمز | شرکت موکت زت

موکت قرمز باید چه جنسی داشته باشد؟

موکت قرمزی که با الیاف پلی استر طراحی شده باشد ، نسبت به جنس موکت با الیاف اکرولیک ، ارزان تر است. جنس اکرولیک موکت قرمز ، ماندگاری بیشتر و کیفیت بالاتری دارد. موکت های تشریفاتی تولید شده با ماشین های پیشرفته ، معمولاً قیمت بالاتری دارند.

در نظر داشته باشید که مدل مورد نظری که برای تشریفات استفاده می کنید ، بهتر است با زیره پلاستیکی باشد که مقاومت بیشتری به خصوص در مکان های پر رفت و آمد از خود نشان دهد. البته به مراتب این مدل موکت های قرمز ، قیمت بالاتری نسبت به انواع دیگر موکت قرمز دارند.

مهم ترین بخش در هر موکت قرمز ، الیاف آن است که به طور معمول در سه نوع پلی آمید ، پلی استر پلی پروپیلن و یا پشم تهیه می شود. هرکدام از این الیاف ها ویژگی خاص خود را دارند و با خاصیتی که دارند ، برای مکان مورد نظر استفاده می شوند.

برای مثال نایلون با خاصیت ارتجاعی که دارد ، اغلب در محیط های پر رفت و آمد مثل فرودگاه ها ، هتل ها ، دفاتر اداری و سازمان های پر رفت و آمد مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع موکت از استاندارد حریق بالایی برخوردار است و به راحتی کوبیده نمی شود.

در نتیجه در برابر تغییر حالت و فرسودگی مقاوم تر است. ضمن اینکه در برابر الکتریسیته نیز استاندارد مطلوبی دارد. هنوز هم نایلون یکی از معمول ترین انتخاب ها برای تولید این نوع موکت است که توانسته رقابت نزدیکی با پلی پروپیلن داشته باشد.

منبع: زت کارپت

basalamati بازدید : 60 شنبه 09 مرداد 1400 نظرات (0)

اولین چیزی که وقتی وارد سالن پذیرایی می شوید و در همان لحظه ورود به چشمتان می آید ، موکت پذیرایی می باشد که اگر درست انتخاب شده باشد چشم ها را نوازش می کند. همچنین جنس آن بسیار مهم است و باید به گونه ای باشد که با راه رفتن روی آن حس خوشایندی به شما القا شود.

موکت نقش کلیدی را در فضای خانه و دکور آن دارد ، زیرا از اولین لوازمی است که برای پر کردن فضا باید خریداری شود و سایر لوازم بر مبنای هماهنگ شدن با طرح و رنگ و جنس آن تهیه می شوند.

 گاهی موکت در دکوراسیون خانه به عنوان تکمیل کننده نهایی در نظر گرفته می شود که بازهم نقش پررنگی را ایفاء می کند و می تواند به عنوان یکی از المان های مهم دکوراسیون پذیرایی محسوب شود.

شما می توانید آن را مطابق با رنگ مبل هایتان و یا کاغذ دیواری پذیرایی خود و یا هر وسیله ای دیگر ست نمایید تا همخوانی بی نظیری را خلق کرده باشید. انتخاب درست موکت ها در عین اینکه احساس لوکس بودن به خانه های شما می دهند ، راحتی و آرامش را هم در فضای خانه جاری می کند.

نقش موکت در دکوراسیون پذیرایی | شرکت زت کارپت

مزیت های موکت کردن پذیرایی

با شروع شدن فصل سرما و انجام تغییراتی در دکوراسیون خانه ، می توانید از موکت استفاده کنید؛ زیرا نصب موکت یکی از بهترین و شیک ترین گزینه ها از لحاظ سد کردن سوز و سرما می باشد.

موکت ها به خاطر بافت و ساختاری که دارند ، صداها را به حداقل می رسانند و از نفوذ صداهای ناهنجار تلویزیون و صدای دویدن بچه ها و یا صدای مهمانی ها به طبقه های پایین جلوگیری می کنند؛ پس بهترین انتخاب برای پوشاندن کف آپارتمان ها هستند.

همچنین موکت های پذیرایی برای افرادی که کودک یا فرزند نوپایی در خانه دارند و نگران ایجاد آسیب دیدگی در هنگام بازی و دویدن بچه ها هستند؛ مانند یک ضربه گیر عمل می کنند و بسیار مناسب می باشند.

 یکی دیگر از مزیت های موکت پذیرایی ، قیمت آن است. هزینه آن نسبت به فرش های گران قیمت ، بسیار مناسب تر و به صرفه تر می باشد و نمای شیک تر و مدرن تری هم دارند. از دیگر مزیت های موکت ، ایمن بودن آن می باشد.

باز هم تأکید دارم اگر انتخاب درستی در این زمینه داشته باشید و جنس موکت را با توجه به مکانی که از آن استفاده می کنید انتخاب نمایید ، روی آن لیز نمی خورید و به راحتی از سُر خوردن جلوگیری می کند.

مزیت های موکت کردن پذیرایی | شرکت زت کارپت

بهترین رنگ موکت برای پذیرایی

دکوراسیون و نمای پذیرایی با موکت ها تکمیل و تمام می شود. همان گونه که گفته شد ، موکت پذیرایی نقش بسیار مهمی را در خانه های ما ایفا می کند. همیشه مهم ترین گزینه هنگام خرید موکت رنگ آن است.

شما باید رنگی را انتخاب نمایید که با دکوراسیون و وسایل موجود در پذیرایی تان هماهنگی و مطابقت داشته باشد و بتوانند باهم همخوانی پیدا کنند. همیشه این نکته را هنگام انتخاب موکت پذیرایی در نظر داشته باشید که رنگی را انتخاب نمایید که در عین هماهنگی با لوازم دیگر ، بتواند نشاط و شادابی را به فضا ببخشد.

مثلاً رنگ های روشن برای مکان هایی که کوچک هستند گزینه بسیار مناسبی به شمار می روند ، چون می توانند فضا را بزرگ تر از آنچه که هست نشان دهند. همچنین رنگ های تیره فضاهای بزرگ پذیرایی را کوچک تر می نمایاند.

رنگ های آبی و سبز نیز که از گروه سرد رنگ ها هستند ، می توانند دکوراسیون آرام و ملایمی را به وجود بیاورند. در همین زمینه رنگ های قرمز و طلایی می توانند فضاهای بزرگ را صمیمی و پرشور جلوه دهند. در کل انتخاب رنگ موکت بسته به شرایط و متراژ پذیرایی شما و نوع دکوراسیون همچنین روحیات صاحب خانه دارد که باید تمامی این نکات را هنگام خرید در نظر بگیرید.

بهترین رنگ موکت برای پذیرایی | شرکت زت کارپت

بهترین جنس موکت برای پذیرایی

قبل از انتخاب موکت پذیرایی به فضا و ابعادی که می خواهید آن را با موکت بپوشانید دقت نمایید. یکی از عواملی که بسیار مهم است ، میزان رفت و آمد در آن محیط می باشد؛ زیرا موکت پذیرایی به موجب رفت و آمد بسیار روی آن و نشستن های مداوم خیلی زود زیبایی و شکل اولیه خود را از دست می دهد. به همین دلیل باید از استحکام و دوام و تراکم بسیار بالایی برخوردار باشد و جنسی ضخیم و محکم داشته باشد.

 معمولاً موکت های پرز بلند که لطافت و نرمی خاصی دارند حالت تزئینی دارند؛ در نتیجه موکت هایی که پرزهای آن مانند فرش می باشند برای موکت پذیرایی مناسب تر هستند؛ زیرا توانایی این را دارند که در برابر فشار اجسام بسیار سنگین مقاوم تر باشند.

این نوع موکت ها بافتی به صورت حلقه ای دارند و پرزهای بلند آن استحکام موکت را افزایش می دهند. شما با نگاه کردن به پشت موکت می توانید از نوع بافت آن مطمئن شوید. قابل ذکر است که موکت هایی که از گره های نزدیک به هم برخوردار می باشند ، از دوام بیشتری برخوردار هستند.

منبع: موکت زت کارپت

basalamati بازدید : 66 دوشنبه 28 تیر 1400 نظرات (0)

 تعدادی از بهترین نرم افزار های CRM را معرفی می کنیم. نرم افزارهایی که استفاده از آن ها به رشد شما کمک زیادی خواهد کرد.

Salesforce : بهترین نرم افزار CRM برای کسب و کارهای در حال رشد

Salesforce یکی از جامع ترین لیست ویژگی های CRM موجود در بازار را ارائه می دهد. این نرم افزار برای مشاغلی که نیازها یا محدودیت های بسیار خاص دارند، قابل استفاده خواهد بود. این نرم افزار می تواند میزان رشد را پیش بینی کند و ویژگی های مفید بسیار زیادی دارد.

علت اصلی اینکه Salesforce در لیست بهترین نرم افزار CRM قرار گرفته، این است که اطلاعات موجود در این نرم افزار به صورت خودکار به روزرسانی می شوند تا همواره مطمئن باشید که تیم های فروش به جدیدترین داده ها دسترسی دارند.

با رشد کسب و کار خود می توانید این نرم افزار را ارتقا داده و برنامه هایی برای کنترل عملکرد، امتیازدهی به فعالیت ها و پیش بینی موفقیت استراتژی های طراحی شده را به آن اضافه کنید. همچنین می توانید از ابزارهای ایجاد کاتالوگ محصولات، تعیین قیمت، ذخیره قراردادها و سفارش های مشتری نیز استفاده کنید.

مشکل اصلی این نرم افزار این است که با ارتقای برنامه و استفاده از امکانات بیشتر، همه چیز کمی پیچیده می شود؛ اما با آموزش های جامعی که در داخل برنامه قرار داده شده و تیم پشتیبانی قدرتمند، در مدتی کوتاه پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهید کرد.

Monday.com : بهترین نرم افزار CRM برای مدیریت جامع پروژه ها

این نرم افزار یک راه حل مناسب برای صرفه جویی در هزینه ها است. با استفاده از آن می توانید همه پروژه های موجود را پیگیری و مدیریت کنید. درواقع نرم افزار Monda.com به شما این امکان را می دهد که یک نقشه راه ثابت برای کسب  وکار خود بچینید و دقیقا روی مشتریان خود تمرکز کنید.

رابط کاربری این نرم افزار بسیار روان و ساده است. شما می توانید اطلاعات موردنیاز خود را تنها با یک کلیک ساده به دست آورید و آن ها را طبقه بندی کنید.

این نرم افزار با روش های مختلف مدیریت پروژه مانند sprints، agile و waterfall کاملا سازگار است و می توانید به راحتی همه گردش کارهایی را که قبلا ثبت کرده اید، به آن منتقل کنید.

با استفاده از این نرم افزار می توانید حجم کار باقیمانده از هر پروژه را تشخیص دهید و دقیقا متناسب با نیاز هر پروژه منابع موجود را تقسیم کنید. ویژگی های مدیریت پروژه در این نرم افزار به کمک خدمات بازاریابی و ابزارهای مدیریت فروش می تواند قابلیت های ارتباط با مشتری را تکمیل کند.

Freshworks CRM : بهترین نرم افزار CRM برای تماس تلفنی

Freshworks CRM به عنوان بهترین نرم افزار CRM برای تماس تلفنی، ابزاری مناسب برای متخصصان فروش است. چراکه این افراد تماس های زیادی برقرار می کنند و برای مدیریت داده هایی که از طریق تماس ردوبدل می شود، نیاز به CRM دارند. با استفاده از این نرم افزار می توانید شماره تلفن های خود را در پلتفرم CRM ثبت کنید و یک شماره محلی از بیش از ۹۰ کشور بخرید.

گزینه های داخلی این نرم افزار شامل ضبط تماس، انتقال تماس، ویدیو کنفرانس و… می شود که به شما این امکان را می دهد که مستقیما از خود نرم افزار با هر جایی از دنیا تماس برقرار کنید.

با استفاده از این نرم افزار می توانید آهنگ زنگ های سفارشی تنظیم کنید، پیام های تلفنی سفارشی سازی شده بفرستید و درن هایت تعامل با شرکت خود را به تجربه ای خوشایند برای مشتریان تبدیل کنید. ویژگی اصلی این نرم افزار این است که برای استفاده از آن نیاز به خرید برنامه ندارید و تنها هزینه امکاناتی را پرداخت می کنید که واقعا به آن ها نیاز دارید.

Keap CRM : بهترین نرم افزار CRM برای استفاده آسان

نرم افزار keap ترکیبی از ابزارهای فروش و بازاریابی دیجیتال است که همه داده های مربوط به فعالیت های شما و مشتریان را در مکانی واحد نگه می دارد. راه اندازی و استفاده از این نرم افزار بسیار آسان است. به همین دلیل همه صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ می توانند از آن استفاده کنند.

خبر خوب اینکه شما می توانید به صورت رایگان از دیگر نرم افزارهای CRM به keap مهاجرت کنید و از امکانات گسترده آن مانند پشتیبانی چت زنده، کتابخانه آنلاین و برخی آموزش ها استفاده کنید.

این برنامه دارای یک سطح ابتدایی است که برای مشاغل کوچک و نوظهور طراحی شده است. این سطح شامل ابزارهای اصلی است که برای مدیریت تعامل با مشتری ضروریت دارد.

در ادامه کار شما می توانید آن را به نسخه های بالاتر ارتقا دهید و از امکاناتی مانند زمان بندی و یادآوری جلسات با مشتری، همگام سازی ایمیل ها و سازمان دهی ارتباطات در سازمان استفاده کنید. همین ویژگی ها است که keap را در ردیف بهترین نرم افزار CRM قرار داده است.

Zoho CRM : بهترین نرم افزار CRM برای دورکاری

اگر کسب و کار شما به گونه ای است که کارمندان دور کار زیادی دارید، بهتر است از برنامه Zoho استفاده کنید. این برنامه که نسخه اندروید و iOS آن نیز عرضه شده است، به شما این امکان را می دهد که به همه کارمندان از راه دور خود دسترسی بدهید تا اطلاعات همه آن ها یکدست و به روز باشد.

مزیت اصلی این برنامه که آن را در لیست بهترین نرم افزار CRM قرار داده این است که به شما این امکان را می دهد که به صورت آفلاین به داده های CRM دسترسی داشته باشید و آن ها را ویرایش کنید.

شما می توانید تماس ها، بازدیدهای مشتری و سایر فعالیت های خود را مستقیما در برنامه وارد کرده و برای تکمیل آرشیو خود نیز یادداشت ها و فایل های صوتی را ضمیمه برنامه کنید.

این برنامه دارای یک ابزار جستجوی قدرتمند است که به شما این امکان را می دهد که در سریع ترین زمان ممکن به اطلاعات موردنیاز خود دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید از این برنامه برای یادآوری قرارهای روزانه، برنامه ریزی فعالیت ها، ارسال ایمیل و افزایش بهره وری خود در طول روز استفاده کنید.

Oracle NetSuite CRM : بهترین نرم افزار CRM برای تجارت الکترونیکی

این برنامه یک راه حل محبوب برای صاحبان مشاغل مختلف است که قصد دارند از سلایق و عادت های خرید مشتریان خود بیشتر آگاه شوند. این ابزار با جمع آوری اطلاعات خرید و فروش و تاریخچه معاملات به شما امکان پیش بینی رفتارهای آینده مشتریان را می دهد.

این سیستم سفارشات مشتری را در سبد خرید او ثبت می کند و زمانی که مشتری گزینه خرید را فشار می دهد، به صورت خودکار هزینه های حمل و نقل و مالیات را به هزینه کلی اضافه می کند.

با استفاده از این برنامه می توانید تاریخچه انصراف مشتریان از خرید، نتایج کمپین های بازاریابی و ارتباطات شرکت را ردیابی کنید. Oracle NetSuite ترکیبی از تجزیه و تحلیل داده های مشتری و ابزارهای مشترک مدیریت ارتباط با او است.

این ابزارها شامل مدیریت تماس ها، تجزیه و تحلیل خطوط فروش و مدیریت پرونده پشتیبانی مشتری می شود. کنار هم قرار دادن همه این اطلاعات به شما یک تصویر جامع و کامل از همه مشتریان می دهد. تصویری که با استفاده از آن می توانید کمپین های تبلیغاتی خود را به روز، اصلاح یا باز طراحی کنید.

منبع : آژانس دیجیتال مارکتینگ دیماژن

basalamati بازدید : 72 سه شنبه 22 تیر 1400 نظرات (0)

مسلما چنین مکانی که مانند منزل برای بسیاری از افراد می ماند ، باید از طراحی هوشمندانه ای برخوردار باشد تا نیاز کاربران را بر طرف کند.

به همین منظور در ادامه مطلب قصد داریم ۸ اصل طراحی کتابخانه عمومی را بررسی کنیم که می توانند تاثیر زیادی در ترغیب افراد به استفاده از کتابخانه داشته باشند. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا مهم ترین نکات مربوط به طراحی کتابخانه را بررسی کنیم.

  • کمک گرفتن از نور روز در طراحی کتابخانه

استفاده از تکنیک هایی برای کمک گرفتن از نور روز ، تاثیر زیادی در کاهش مصرف انرژی کتابخانه و استفاده افراد از نور طبیعی دارد و یکی از مهم ترین اصول طراحی کتابخانه عمومی است.

شما برای انجام این کار ، باید تمام موانعی را که سر راه رسیدن نور طبیعی به محیط داخلی کتابخانه و افراد قرار دارند بردارید و تا جای ممکن نیاز به نور مصنوعی را در کتابخانه کاهش کنید.

همچنین از آن جایی که در کتابخانه های عمومی نور به صورت ۲۴ ساعته مورد نیاز است ، استفاده دائم از نور غیر طبیعی چراغ ها و لامپ ها می تواند آسیب زیادی به چشم وارد کند. از طرفی ، نور طبیعی خورشید بسیار آرامش بخش است و تاثیر مثبتی روی خلق و خوی افراد دارد.

شما می توانید برای بهره گیری از نور طبیعی خورشید ، به جای استفاده از دیوارهای سنتی که نور قابلیت عبور از آن ها را ندارند ، از دیوارهای شیشه ای در طراحی کتابخانه استفاده کنید. علاوه بر این ، هر جا ممکن بود از پنجره هایی بزرگ استفاده کنید تا نور ورودی به کتابخانه چند برابر شود.

کمک گرفتن از نور روز در طراحی کتابخانه | شرکت تهران دیزاین سنتر

  • تنوع بالای فضاهای جداگانه در طراحی کتابخانه

کتابخانه ها دیگر آن اماکن وسیعی نیستند که به طور کلی شامل یک یا دو فضای جداگانه می شدند و هیچ حائل جداسازی بین آن ها وجود نداشت.

امروزه با تغییر شکل زندگی عادی و پیشرفت تکنولوژی ، افراد کارهای مختلفی در کتابخانه انجام می دهند؛ از قبیل کار کردن با وسایل الکترونیکی ( موبایل یا لپ تاپ ) که ممکن است صدای آن ها برای افراد دیگر مزاحمت ایجاد کند.

علاوه بر این ، بسیاری از بانوان در کشورهای اسلامی و به ویژه کشور خودمان ، دوست دارند هنگام مطالعه یا درس خواندن احساس راحتی داشته باشند.

به همین دلیل سعی کنید محیط کتابخانه را به فضاهای جداگانه متعدد تقسیم کنید که هر گروه از افرادی که قصد دارند استفاده های مشابهی از کتابخانه داشته باشند ، کنار یکدیگر از این فضا استفاده کنند.

علاوه بر این ، شما در طراحی کتابخانه عمومی باید یک اتاق کنفرانس برای اجتماع های مختلف ، اتاق های وسیع برای تجمع گروه هایی با تعداد نفرات زیاد و اتاق های کوچک یک نفره برای افرادی که نیاز دارند تنها باشند ، در نظر بگیرید.

  • محیط و ابزارهایی با استفاده راحت و آسان در طراحی کتابخانه

استفاده روزانه از کتابخانه ها بر اساس رویدادهایی که قرار است در آن اماکن برگزار شوند ، ممکن است نیاز به تجهیزات متفاوتی داشته باشد. به عنوان مثال ، تجهیزات و مبلمان مورد نیاز برای انواع کنفرانس ها و دیدارهای دوستانه متفاوت است.

علاوه بر این ، شما باید انواع مبلمان و صندلی های راحتی را برای مدت زمان استفاده مشخص در نظر بگیرید. به عنوان مثال: صندلی و مبلمان مورد استفاده یک کنفرانس رسمی ۱ ساعته در مقایسه با گروهی دوستانه از افراد که قصد دارند تمام روز را در کتابخانه بمانند ، یکسان نیست.

علاوه بر این ، باید میز و صندلی ها و مبلمان را از انواعی انتخاب کنید که سبک باشند و به راحتی قابلیت جابه جایی را داشته باشند تا افراد با هر تعداد جمعیتی بتوانند با کم و زیاد کردن صندلی ها از آن ها استفاده کنند.

مبلمان در طراحی کتابخانه | شرکت تهران دیزاین سنتر

  • تکنولوژی و دسترسی به شبکه وای فای در کتابخانه

بهره گیری از تکنولوژی یکی از مهم ترین مولفه هایی است که باید در طراحی کتابخانه عمومی در نظر بگیرید. گرچه استفاده از کتابخانه در روزهای گذشته تنها به استفاده از کتاب ها ، مطالعه و قلم کاغذ بر می گردد ، اما امروزه دیگر چنین تعریفی از کتابخانه صحیح نیست.

امروزه یک کتابخانه کامل باید دسترسی وای فای به همه نقاط ساختمان را ارائه دهد و یک فضای جداگانه با تعداد زیادی کامپیوتر برای استفاده عموم و جستجو در کتاب های کتابخانه به صورت الکتریکی در آن وجود داشته باشد.

علاوه بر این ، دسترسی آسان به پریزهای برق برای شارژ وسایل الکتریکی از ملزومات یک کتابخانه عمومی به شمار می رود.

  • دسترس پذیری آسان کتابخانه برای تمام افراد

ششمین امر مهم در طراحی کتابخانه عمومی ، دسترس پذیری آسان وسایل ، تجهیزات ، مسیرها و خود کتاب ها است. حال ممکن است بپرسید دسترس پذیری یعنی چه؟

شما باید دقت داشته باشید که تمام کاربران کتابخانه از افراد قدیمی که آن را به خوبی می شناسند نیستند ، بلکه روزانه تعداد زیادی از افراد جدید وارد کتابخانه می شوند که محیط برایشان کاملا جدید است و هیچ چیز راجع به آن نمی دانند.

بنابراین هنگام طراحی کتابخانه ، خود را مانند فردی در نظر بگیرید که برای اولین بار مانند کتابخانه می شود. آیا در نگاه اول متوجه خواهد شد کتاب های علمی در کدام قسمت هستند؟ آیا می تواند سرویس بهداشتی یا بوفه را به راحتی پیدا کند؟

علاوه بر این ، یکی دیگر از موارد مهمی که در مقوله دسترس پذیری جای دارد ، راحتی استفاده معلولین از کتابخانه است. هنگام طراحی کتابخانه این پیش فرض را که تمام کاربران کتابخانه از نظر جسمی سالم هستند ، از ذهن خود پاک کنید.

سعی کنید قفسه های کتاب و میز و صندلی ها را طوری طراحی کنید که بیش از حد مرتفع نباشند و معلولین جسمی نیز بتوانند از آن ها به راحتی استفاده کنند.

دسترس پذیری آسان کتابخانه برای تمام افراد | شرکت تهران دیزاین سنتر

  • بهره گیری از بوفه و کافی شاپ در طراحی کتابخانه

پنجمین مولفه ای که در طراحی کتابخانه از اهمیت بالایی برخوردار است ، وجود کافی شاپ و بوفه در آن است. همان طور که بالاتر اشاره شد ، افراد زیادی برای تمام طول روز در کتابخانه می مانند و بنابراین وجود مواد غذایی متنوع در کتابخانه برای ارائه به این افراد ضروری است.

سعی کنید در کنار کافی شاپ یا بوفه کتابخانه ، تعدادی میز و صندلی قرار دهید تا افراد بتوانند برای مصرف مواد غذایی از آن ها استفاده کنند.

زیرا میز و صندلی های کتابخانه به هیچ عنوان جای مناسبی برای غذا خوردن نیستند و در صورت انجام این کار ممکن است برای افراد مزاحمت ایجاد شود.

همچنین اگر یک کافی شاپ یا بوفه را در طراحی کتابخانه در نظر بگیرید ، افراد برای مدت زمان بیشتری در کتابخانه شما می مانند در نتیجه میزان کاربری کتابخانه شما بالا می رود.

  • رنگ آمیزی کتابخانه

مهم ترین نکته در رنگ آمیزی کتابخانه این است که رنگ آمیزی قسمت های مختلف آن با یک دیگر سازگاری داشته باشد. یعنی اگر تصاویر قسمت های مختلف کتابخانه را به فردی نشان دهید ، باید بتواند تشخیص دهد تمام آن ها متعلق به یک ساختمان هستند.

موضوع مهم بعدی ، شدت رنگ دیوارها و لوازم به کار رفته در کتابخانه است. همواره توجه داشته باشید که افراد معمولا برای مدت زمان های طولانی در کتابخانه می مانند و رنگ های بیش از حد جیغ ممکن است در طولانی مدت چشم افراد را اذیت کند.

سعی کنید برای رنگ آمیزی دیوارها و قسمت های مختلف ساختمان از رنگ های آرامش بخش استفاده کنید. علاوه بر این ، دقت داشته باشید که استفاده از رنگ های روشن علاوه بر روشن تر کردن فضای ساختمان ، نیاز به صرف انرژی و نور را به حداقل می رساند.

تهران دیزاین 

basalamati بازدید : 45 دوشنبه 21 تیر 1400 نظرات (0)

تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا تعدادی از به روزترین و جدیدترین ایده های کتابخانه را بررسی کنیم.

کتابخانه مشکی

کتابخانه مشکی رنگ | تهران دیزاین

مانند هر اتاق دیگری در منزل شما ، وسایل و اسباب اتاق باید همخوانی بالایی با رنگ در و دیوار داشته باشند. در صورت استفاده از کتابخانه مشکلی رنگ در منزل خود ، بهتر است دیوار های اتاق نیز رنگ های خیلی شاد نداشته و با کتابخانه سازگاری داشته باشند.

علاوه بر این ، وسایل اتاق و دکوراسیون اتاق با کتابخانه مشکلی بهتر است حالت کلاسیک داشته باشند ، نه جدید و طبق مد روز.

کتابخانه با فضای داخلی

کتابخانه با فضای داخلی | تهران دیزاین سنتر

همه کتابخانه ها نباید یک میز و صندلی ساده و تکراری کنار خود داشته باشد. بلکه شما می توانید با استفاده از کتابخانه هایی که صندلی یا مکانی درون آن ها کتابخانه تعبیه شده است ، جلوه ای منحصر به فرد به کتابخانه ببخشید و این ایده کتابخانه منزل جزو پر طرفدارترین ها به شمار می رود.

علاوه بر این ، باید دقت داشته باشید که مهم ترین جزو یک کتابخانه منزل ، خود کتابخانه نیست؛ بلکه میز و صندلی آن است. شما ممکن است بخواهید ساعت ها روی میز و صندلی کتابخانه خود بنشینید و به مطالعه بپردازید. بنابراین راحت بودن آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید ، می توانید فضای تعبیه شده را در داخل کتابخانه کمی بزرگ تر بسازید تا در صورتی که قصد داشتید مدت زمان زیادی آنجا بمانید و خسته شدید ، بتوانید کمی دراز بکشید.

کتابخانه هنری

سومین ایده کتابخانه منزل ، طراحی یک کتابخانه هنری است که طرفداران زیادی بین افراد هنردوست دارد.

اگر دوست دارید کتابخانه شما از حالت خشک و بی روح خارج شود و دیگر مانند دسته ای از کتاب های قطور و بی استفاده که کنار یکدیگر قرار گرفته اند نباشد ، باید با استفاده از کارهای هنری ، کاردستی ها و قاب عکس ها به آن روح بخشید.

این موضوع به ویژه زمانی اهمیت دارد که شما وقت زیادی را در کتابخانه منزل خود می گذرانید و برای طراحی آن ، ایده کتابخانه منزل مناسب برایتان اهمیت زیادی دارد.

بنابراین اگر دائما در کتابخانه منزل خود هستید و دوست دارید جلوه هنری به خود بگیرد و از حالت خسته کننده خارج شود ، می توانید مانند تصویر بالا مقداری ذوق هنری به خرج دهید و از قاب عکس ها و دکوراسیون مورد علاقه خود استفاده کنید.

استفاده از کتابخانه برای کاربرد های دیگر

ایده کتابخانه برای منزل | تهران دیزاین سنتر

بسیاری از افراد علی رغم برخورداری از یک کتابخانه بزرگ و جذاب ، کتاب های زیادی برای قرار دادن در آن ندارند و معمولا بخش زیادی از آن خالی می ماند.

اگر شما هم جزو این افراد هستید ، می توانید از این ایده کتابخانه منزل که در تصویر بالا می بینید استفاده کنید و وسایل دیگر خود را در کتابخانه جای دهید.

با انجام این کار کتابخانه نیمه پر شما ظاهر جدیدی پیدا خواهد کرد و حجم بالایی از فضای منزل شما به دلیل قرار گرفتن وسایل در کتابخانه ، خالی خواهد شد.

کلید انجام این کار ، این است که دقت داشته باشید همه وسایل و اسباب خود را نمی توانید در کتابخانه قرار دهید ، مثلا قرار دادن تعدادی از کاسه ها یا ظروف رنگ و رو رفته آشپزخانه در این طبقه بندی نه تنها ظاهر کتابخانه را بهتر نمی کند ، بلکه باعث بدتر شدن آن خواهد شد.

بهترین کار این است که تعدادی از وسایل دکوری جمع و جور خود را که ترجیحا تمیز هستند و رنگ های شاد دارند، در کتابخانه در کنار کتاب ها قرار دهید.

کتابخانه سنتی

با وجود مدرن شدن شیوه زندگی و تغییر روش ما برای طراحی دکوراسیون منزل و به ویژه کتابخانه آن ، بازهم سبک سنتی چینش دکوراسیون طرفداران خود را دارد.

اگر شما هم از طرفداران این سبک خاص هستید ، می توانید با بهره گیری از ایده کتابخانه منزل سنتی و با ایده گرفتن از تصویر بالا ، یک کتابخانه سنتی زیبا برای اتاق خود طراحی کنید.

البته برای انجام این کار دقت داشته باشید در صورتی که کتابخانه منزل خود را به شیوه سنتی طراحی کردید ، دیگر وسایل اتاق و حتی رنگ آمیزی آن باید به شیوه سنتی باشد تا با یکدیگر همخوانی لازم را داشته باشند.

طرح رنگ های قهوه ای و آبی

رنگ آمیزی کتابخانه و وسایل دیگر موجود در اتاق ، از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که شما ممکن است زمان زیادی را در اتاق کتابخانه صرف کنید و در صورت نامناسب بودن رنگ ها و همخوانی نداشتن آن ها ممکن است چشم شما پس از مدت کوتاهی اذیت شود.

اگر صرف نظر از ایده کتابخانه منزل و دکوراسیون آن به رنگ کتابخانه اهمیت زیادی می دهید ، خبر خوبی برایتان داریم.

شما می توانید با قرار دادن رنگ های آبی و قهوه ای کنار یکدیگر از یک ترکیب رنگ منحصر به فرد ، شیک و سازگار با یکدیگر استفاده کرده و اتاق کتابخانه خود را به یک فضای آرامش بخش تبدیل کنید.

ترکیب رنگ قهوه ای و آبی برای کتابخانه از این نظر مناسب است که بسیار آرامش بخش است و شما با انتخاب ترکیب این رنگ برای کتابخانه و اتاق می توانید ساعت ها در اتاق به مطالعه بپردازید و احساس خستگی زیادی نکنید.

رنگ سبز انرژی بخش

ایده کتابخانه برای خانه | تهران دیزاین

یکی دیگر از رنگ هایی که می توانید به عنوان ایده کتابخانه منزل برای کتابخانه یا دیوار های اتاق کتابخانه در نظر بگیرید ، رنگ سبز است.

شما با انتخاب این رنگ علاوه بر در نظر گرفتن جذاب ترین ایده برای کتابخانه منزل ، می توانید مقدار زیادی آرامش به اتاق کتابخانه خود القا کنید؛ زیرا رنگ سبز از آرامش بخش ترین رنگ ها است.

کتابخانه سر تا سری

اگر از طرفداران کتاب و کتاب خوانی هستید و مقداری بسیار زیادی کتاب دارید که نمی دانید آن ها را کجا جای دهید ، این مورد بهترین ایده کتابخانه منزل برای شما است.

منبع: شرکت تهران دیزاین سنتر

basalamati بازدید : 50 دوشنبه 21 تیر 1400 نظرات (0)

به طور کلی وقتی صحبت از انتخاب کابینت در دکوراسیون آشپزخانه می شود، مردم در دو دسته قرار می گیرند. دسته اول افرادی هستند که می خواهند آشپزخانه خود را بازسازی کنند و دسته دوم کسانی که به نوعی با یک بوم سفید سروکار دارند.

صرف نظر این که در چه گروهی قرار می گیرید، باید برای انتخاب کابینت آشپزخانه عواملی را مد نظر داشته باشید. چون همان طور که گفتیم نقش کابینت در دکوراسیون خیلی پر رنگ است.

عوامل زیادی برای انتخاب کابینت آشپزخانه موثر هستند که در ادامه به بیان آن ها می پردازیم تا بتوانید راحت تر انتخاب کنید.

  • جنس کابینت

چوب همیشه در هنگام انتخاب جنس کابینت آشپزخانه یک گزینه محبوب است. چوب در رنگ ها و بافت های متفاوتی ارائه می شود. شما می توانید بلوط، سرو، توس، افرا یا گیلاس را برای جنس چوب انتخاب کنید. همه این موارد از رنگ مناسب و جذابیت خاصی برخوردار هستند.

  • نوع طراحی درب کابینت

سبک درب ها خیلی فرق می کند، برخی از افراد که دوست دارند سبک آشپزخانه ساده باشد از دستگیره و هر چیزی که سادگی را به هم بزند بدشان می آید. برای این افراد درب هایی که با یک فشار کوچک باز می شود انتخاب مناسب تری هستند.

نوع طراحی درب کابینت | شرکت تهران دیزاین سنتر

  • فضای داخلی کابینت

بدیهی است که هنگام طراحی کابینت آشپزخانه، اندازه فضا برای نگهداری مواد مهم است. همیشه داشتن فضای کافی با حداکثر کشو و طبقه برای خانم خانه اهمیت زیادی دارد تا بتواند به راحتی وسایل را بردارد و برای هر چیزی فضای مخصوص به آن وجود داشته باشد. البته خوشبختانه هر روز ایده ها و ابتکارهای نو برای به حداکثر رساندن استفاده از فضای موجود مطرح می شود

قفسه مخصوص ادویه جات  و سینی های کشویی  و کشوهای قابل تنظیم راهکار منحصر به فردی برای نگهداری ظروف، قابلمه ها و دیگر وسایل جانبی فراهم می کند.

  • لوازم جانبی کابینت

دستگیره ها و کشوهای کابینت از رنگ ها، سبک ها و مواد مختلفی برخوردار هستند. این لوازم روی خروجی ظاهر کار تاثیر مثبتی می گذارند.

  • سبک کابینت

برای انتخاب کابینت سبک خانه نیز اهمیت زیادی دارد و مهم است که بدانید چه سبکی می خواهید برای آشپزخانه داشته باشید تا مطابق با آن کابینت انتخاب کنید.

با توجه به سبک های مختلف دکوراسیون، چه نوع کابینتی استفاده شود؟

همان طور که می دانید کابینت ها تنوع زیادی در بازار دارند و هر کدام طبیعتا برای یک سبک از دکوراسیون کاربرد دارند. در ادامه بیان می کنیم برای هر سبکی چه جنس کابینتی مورد استفاده قرار می گیرد.

کابینت های های گلاس برای آشپزخانه هایی با سبک مدرن مورد استفاده قرار می گیرد و کمتر کسی در آشپزخانه ای با سبک کلاسیک از این جنس بهره می برد.

کابینت با جنس ام دی اف در واقع به دلیل قیمت مناسب خیلی پرطرفدار است و با هر سبکی تقریبا جور در می آید.

از کابینت ممبران می توان برای یک آشپزخانه ای با سبک کلاسیک استفاده کرد و در نهایت خروجی کار خیلی مجلل و لوکس می شود.

گزینه بعدی کابینت های چوبی است که گران ترین مدل محسوب می شوند و برای خانه هایی که لوکس و مدرن هستند کاربرد دارد.

طبیعتا هر کدام از این مدل ها مزیت ها و معایب خاص خود را دارد، حتی همین چوب گران قیمتی که گفتیم. بنابراین برای انتخاب کابینت در دکوراسیون آشپزخانه حتما از قبل تحقیق های لازم را انجام دهید.

سبک کابینت | شرکت تهران دیزاین سنتر

انتخاب جنس کابینت آشپزخانه باید با توجه به چه مواردی صورت گیرد؟

کابینت آشپزخانه با کیفیت بالا تفاوت زیادی را در فضای آشپزخانه شما ایجاد می کند. انتخاب جنس کابینت با کیفیت بالا مهم است، با این حال بسیاری از صاحبان خانه یا مهندس ها این را در نظر نمی گیرند.

وقتی می خواهید برای کابینت ها جنس مواد مورد استفاده را تعیین کنید، باید از قبل به خوبی با مزیت ها و معایب هر جنس آشنا باشید.

برای انتخاب جنس کابینت آشپزخانه باید سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال در خانه هایی با سبک مدرن از کابینت های های گلاس بهره بیشتری می برند و شاید این نوع برای آشپزخانه هایی با سبک سنتی خیلی مناسب نباشد و بهتر است از چوب برای این سبک خانه ها استفاده کرد.

قیمت نیز برای انتخاب جنس کابینت در دکوراسیون آشپزخانه خیلی مهم است، شما باید بدانید که چه اندازه می خواهید هزینه کنید و مطابق با آن ایده دهید.

از طرف دیگر ایده ای که از آشپزخانه دارید خیلی مهم است. مثلا شاید کسی علاقه به سبک ساده و کلاسیک دارد و از مدل های شلوغ خیلی خوشش نمی آید. برای هر سبکی یک نوع جنس خاص بیشتر استفاده می شود و کاربرد دارد، مگر این که بخواهید قواعد را عوض کنید.

انتخاب جنس کابینت آشپزخانه | شرکت فرش اکسیر

چطور رنگ کابینت آشپزخانه را انتخاب کنیم؟

در حقیقت رنگ کابینت آشپزخانه اهمیت زیادی روی دکوراسیون دارد و روی حسی که به بیننده در مورد خانه شما القا می شود نیز تاثیر بالایی می گذارد.

برای این که رنگ درستی برای کابینت ها انتخاب کنید، اندازه فضا را در نظر بگیرید. به طور کلی اگر آشپرخانه کوچک و کم نوری دارید انتخاب کابینت هایی با رنگ روشن بهتر است. در مقابل کابینت های تیره برای فضاهای بزرگ و نور مناسب بهتر کاربرد دارند.

علاوه بر این برای انتخاب رنگ باید ببینید چه مدت در این خانه بمانید. چون اگر به زودی قصد فروش آن را دارید شاید هر کسی از رنگی که شما انتخاب می کنید خوشش نیاید. به همین دلیل اگر می خواهید خانه خود را به فروش بگذارید بهتر است از رنگ های خنثی مانند سفید، خاکستری و قهوه ای استفاده کنید.

منبع: تهران دیزاین سنتر

basalamati بازدید : 47 یکشنبه 20 تیر 1400 نظرات (0)

سیستم CRM به شرکت ها کمک می کند تا با مشتریان در ارتباط بوده و سودآوری را بهبود ببخشند. شناخت ابزار CRM و چگونگی کار با آن به شما در درک داده های مخاطب و استفاده از آن برای هوشمندتر شدن استراتژی هایتان کمک خواهد کرد. بنابراین باید در گام اول بدانید که CRM چیست و چگونه می توان از آن در جهت بهبود کسب و کار استفاده کرد؟

CRM مخفف چیست؟

CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management به معنای مدیریت ارتباط مشتری است. به عبارت ساده تر CRM فرایند مدیریت تعاملات با مشتریان موجود و احتمالی در طی فرایند فروش است.

هر استراتژی یا رویکردی که از داده ها برای ایجاد روابط با مشتری، مدیریت و بهبود آن استفاده کند، زیرمجموعه ای از CRM به شمار می رود. اما این اصطلاح معمولا برای توصیف نرم افزار یا فناوری CRM استفاده می شود.

نرم افزار CRM چیست؟

نرم افزار یا فناوری CRM سیستمی از ابزارها است که به کسب و کارها کمک می کند تا اطلاعات مشتری را برای مدیریت بهتر روابط با مشتریان، جمع آوری، سازمان دهی و تجزیه و تحلیل کنند. این ابزار می تواند به مدیریت تماس، مدیریت فروش و بهره وری کمک ویژه ای کند.

در حال حاضر از ابزار CRM برای مدیریت روابط مشتری در کل چرخه بازاریابی، فروش، تجارت دیجیتال و تعاملات با مشتری استفاده می شود. به این ترتیب شما می توانید از این ابزار برای یافتن مشتری جدید، ارائه پشتیبانی و خدمات اضافی در طول ارتباط با مشتری و پیشرفت تجارت خود استفاده کنید.

اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟

اگر از هریک از کارمندان مشغول به کار در بخش های مختلف شرکت بپرسید که اهمیت CRM چیست احتمالا جواب های مختلفی را دریافت خواهید کرد. با این حال همه این پاسخ ها یک نقطه مشترک دارند که معمولا در مرکزیت ماجرا قرار می گیرد و آن بهبود تعامل با مشتری است.

به عنوان مثال بازاریاب ها می توانند با استفاده از داده های موجود در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، دید خوبی را نسبت به فعالیت های مشتری های وفادار، جدید و احتمالی پیدا کنند.

داشتن دانش درباره مشتری یکی از ارزشمندترین منابعی است که شما برای بهبود بازاریابی و فروش خود و در نتیجه رونق کسب و کار در اختیار دارید. جمع آوری و سازمان دهی این اطلاعات به طور موثری هر آنچه را باید درباره مشتری بدانید، در اختیارتان خواهد گذاشت.

به این ترتیب خواهید فهمید که مشتریان شما کدام محصول را دوست دارند، به دنبال چه چیزی هستند و چه چیزهایی توجه آن ها را به خود جلب خواهد کر

CRM برای چه کسانی مفید است؟

بسیاری از افراد نمی دانند که کاربرد CRM چیست و چگونه می توان از آن برای بهبود تجارت استفاده کرد. بیشتر صاحبان کسب و کارهای کوچک معتقد هستند که به دلیل محدود بودن مرزهای کسب و کار، نیازی به استفاده از سیستم CRM ندارند. اما از زمانی که شما فعالیت تجاری خود را در فضای آنلاین کلید می زنید، به اطلاعات جمع آوری شده در CRM نیاز خواهید داشت.

باید بدانید که نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یک ابزار لازم برای همه است. این ابزار می تواند به قسمت فروش، خدمات مشتریان، جذب نیرو، بازاریابی یا سایر قسمت ها در شرکت راهی بهتر را برای مدیریت تعاملات با مشتری و روابط خارجی نشان دهد.

این ابزار به شما امکان می دهد تا اطلاعات تماس مشتری را ذخیره کرده و فرصت های فروش را شناسایی کنید. همچنین می توانید کمپین های بازاریابی خود را مدیریت کرده و اطلاعات تعامل با مشتری را در اختیار همه افراد در شرکت قرار دهید.

به این ترتیب هرکس در شرکت شما می تواند نحوه برقراری ارتباط با مشتری را ببیند. همچنین می توان از لیست خریدها، آخرین زمان خرید و پرداخت های مشتری نیز آگاه شد. در نتیجه افراد حاضر در تیم می توانند مسیرهای بهتری را برای رشد کسب وکار شناسایی کنند.

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری چه کاری انجام می دهد

  • بهبود روابط با مشتری

سیستم CRM به شما کمک می کند تا اطلاعات مشتری را سازمان دهی کنید. به این ترتیب می توانید یک چشم انداز کلی نسبت به مشتری پیدا کرده و در نتیجه همواره او را راضی نگه دارید.

همچنین وجود این سیستم می تواند به شما در قوی تر کردن ارتباط با مشتری کمک کند. زیرا این سیستم منابع بسیار زیادی را در رابطه با مشتری در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از همه آن ها برای جلب اعتماد و رضایت او به صورت بهینه استفاده کنید.

  • جمع آوری اطلاعات ضروری

یکی دیگر از کارهایی که بعد فهم اینکه CRM چیست و استفاده از آن می توانید انجام دهید، جمع آوری و طبقه بندی اطلاعات حیاتی است. این سیستم همه داده های مربوط به اطلاعات تماس مشتری از طریق منابع و کانال های مختلف را جمع آوری می کند.

همچنین به طور خودکار اطلاعاتی مانند اخبار اخیر در مورد فعالیت های شرکت را نیز جمع آوری خواهد کرد. به این ترتیب شما می توانید یک خط زمانی از پیشرفت های خود به دست آورده و استراتژی های خود را بر این اساس بهبود ببخشید.

  • موفقیت کمپین های بازاریابی

سیستم CRM می تواند یک نگاه تلفیقی برای مدیریت فعالیت ها و تعاملات روزمره با مشتری را برای شما به ارمغان آورد. از منظر بازاریابی شما با داشتن این نگاه می توانید کمپین های خود را در زمان مناسب راه اندازی کرده و از طریق آن پیام مناسب را منتقل کنید.

  • افزایش فروش

کارمندان فروش از اطلاعات به دست آمده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری می توانند برای سرعت بخشیدن به کارهای خود استفاده کنند. با استفاده از این اطلاعات، کارمندان و تحلیلگران بخش فروش می توانند مرزهای مسیری را که باید طی کنند، برای خود روشن تر نمایند.

همچنین می توانند دورنمای بهتری از این مسیر به دست آورده و پیش بینی های دقیق تری انجام دهند.

  • توسعه تجاری

CRM یک نرم افزار است که می توان آن را به سایر برنامه های تجاری متصل کرد. به این ترتیب می توان سیستم های تجاری موجود در شرکت را یکپارچه کرده و به یک دید ۳۶۰ درجه نسبت به کسب و کار و مشتریان دست پیدا کرد.

  • بهبود خدمات مشتریان

زمانی که متوجه بشوید CRM چیست ، میتوانید با استفاده از آن بک بانک اطلاعاتی کامل از مشتریان خود داشته باشید، بخش خدمات مشتریان به راحتی می توانند به نیازهای مشتری شما از طریق هر کانالی پاسخ بدهند.

مشتریان شما به این موضوع که شما آن ها را می شناسید و اطلاعات بسیار دقیقی از خریدها و پرداخت های آنان دارید، بسیار علاقه مند هستند. به این ترتیب می توانید مشتریان را شیفته خدمت رسانی خود کرده و بهترین خدمات را به آن ها ارائه دهید.

  • مدیریت زمان و بودجه

نسخه های جدیدتر سیستم CRM از هوش مصنوعی برای انجام برخی از وظایف اداری به طور خودکار استفاده می کنند. به عنوان مثال سیستم مدیریت ارتباط با مشتری می تواند ورود داده ها، مسیریابی پرونده ها و سرویس ها را به طور خودکار انجام دهد. در نتیجه شما نیروی انسانی کمتری نیاز داشته و می توانید زمان تیم خود را برای انجام فعالیت های ارزشمندتر خالی کنید.

هوش مصنوعی به شما کمک می کند تا ضمن شناخت بهتر مشتری، احساس و عملکرد او را پیش بینی کنید. به این ترتیب می توانید از فرصت های پنهان شده در داده های کسب و کار، بهترین استفاده را ببرید.

سخن پایانی

چه یک تیم فروش داشته باشید و چه یک کارآفرین انفرادی باشید، از زمانی که قدم به دنیای تجارت آنلاین می گذارید، به سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM نیاز خواهید داشت. با استفاده از این سیستم می توانید اطلاعات ارزشمندی را درباره مشتریان خود به دست آورید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ دیماژن

basalamati بازدید : 63 یکشنبه 20 تیر 1400 نظرات (0)

 در این سبک عظمت مقیاس ، سادگی فرم های هندسی ، جزئیات یونانی و رومی و استفاده چشمگیر از ستون ها مطرح بوده. جنبش نئو کلاسیک تا امروز نیز الهام بخش معماران بوده و در ایالات متحده و اروپا رونق یافته است.

انواع معماری نئو کلاسیک

سبک معماری نئو کلاسیک سه نوع عمده دارد.

  • بناهایی به سبک معابد

از سبک معابد باستان تقلید می کنند. پانته آ پاریس که براساس پانتئون در رم و موزه بریتانیا با الهام از یونان در لندن ساخته شده است ، نمونه هایی از این دست است.

  • بناهای پالادیان

این بنا ها از ویلاهای آندره پالادیو ، معمار رنسانس ایتالیا در قرن شانزدهم الهام گرفته شده اند : او از ساختمان های یونان باستان و روم الهام گرفت. در انگلیس ، معمار رابرت آدام خانه های زیادی را به سبک نئو کلاسیک طراحی کرد که تحت تأثیر سبک پالادیان بودند.

بناهای پالادیان معماری نئو کلاسیک | چیدمانه

  • ساختمان های بلوک کلاسیک

مستطیل یا مربع دارای سقفهای مسطح و نمای بیرونی هستند که ستون های تکراری را به نمایش می گذارند و ظاهری شبیه بلوک تزئینی ( block-like ) را ایجاد می کنند.

ساختمان های بلوک کلاسیک | چیدمانه

8 نکته درباره سبک معماری نئو کلاسیک

در ادامه هشت نکته که باید در مورد سبک معماری نئو کلاسیک بدانید را بررسی میکنم ؛ همراه ما باشید.

  1. تفاوت سبک نئو کلاسیک با معماری باروک و روکوکو

سبک نئو کلاسیک اگرچه تحت تأثیر معماری باروک و روکوکو بود ، بسیار متفاوت بود. ساختمان های نئو کلاسیک بر دیوار های بلند و سقف های مسطح تأکید داشتند در حالی که معماری باروک و روکوکو دارای تزئینات و مجسمه سازی بود. ویژگی بارز معماری نئو کلاسیک استفاده از عناصر کلاسیک رومی و یونانی بود.

  1. یک کتاب ، نئو کلاسیسیسم را تحت تأثیر قرار داد.

در سال ۱۷۵۵ ، یوهان یواکیم وینکلمن ، منتقد هنر آلمانی ، کتابی را با توجه به باستان شناسی منتشر کرد. مطالب کتاب وینکلمن رئوس سبک نئو کلاسیک را مشخص کرد و از هماهنگی ، تناسب ، تقارن قدردانی می کند.

به گفته او ، کمال و زیبایی از ذهن انسان نشأت گرفته و نه از جهان طبیعی. فلاسفه یونان باستان اولین کسانی بودند که این ایده را بیان کردند.

کتابی درباره نئو کلاسیسیسم | چیدمانه

  1. معماری نئو کلاسیک به عنوان “معماری ویترووی” نیز شناخته می شود.

کارهای ویتروویوس ، معمار رومی قرن اول قبل از میلاد ، کمک و نفوذ بزرگی برای نئو کلاسیک ها بود. ایده های او در مورد تناسب و تقارن در کار آن ها تأثیرگذار بوده و در بسیاری از ساختارهای کشف شده در قرن هجدهم دیده می شود.

 پالادیو از Vitruvius ‘De Architettura را می توان به عنوان پایه و اساس مطالعه فرم های کلاسیک استفاده کرد.

  1. الهام گرفتن از یافته های پمپئی

کاوش در پمپئی ( شهر سوخته ای در ایتالیا ) و هرکولانوم (شهری باستانی در ایتالیا ) و کشف مجدد معماری یونان باستان بر علاقه به باستان شناسی و باستان گرایی تأثیر گذاشت. این سبک بر استفاده از شکل ظاهری و استحکام تأکید دارد.

آن ها فضای داخلی را با وسایل تزئینی منفرد ، مانند گلدان و کامو تزئین کردند. الهام گرفتن از پمپئی منجر به معرفی مجدد سیستم شبکه ای جاده ها در برنامه ریزی شهری شد.

الهام گرفتن معماری نئو کلاسیک از یافته های پمپئی | چیدمانه

  1. گسترش نئوکلاسیسیسم در روسیه در قرن ۱۸

 سبک معماری نئو کلاسیک در لندن و پاریس کاملاً مد شده بودند و این دو شهر مهم اروپایی به مراکزی برای این سبک معماری تبدیل شدند.

این سبک به تدریج در شرق اروپا و شرق گسترش یافت. امپراتوری روسیه در حال گذراندن دوره ای از “غرب زدگی” بود و این سبک را که در آن زمان در اروپای غربی محبوب ترین بود ، پذیرفت

روسیه قرن هجدهم نئوکلاسیسیسم را پذیرفت و تمام ساختمان های سن پترزبورگ ، پایتخت جدید ، را به این سبک ساخت.

سبک معماری نئو کلاسیک در روسیه | چیدمانه

  1. تصور می شود که معماری نئو کلاسیک در دو مرحله توسعه یافته است

اولین دوره پالادیان ، حدود ۱۷۰۰-۱۷۵۰ بود. این دوره به این دلیل نامگذاری شد که مستقیماً از طرح های Palladio الهام گرفته شده است. این کار توسط معماران انگلیسی Inigo Jones و Colen Campbell آغاز شد Chiswick House London یکی از مشهورترین نمونه های این سبک است.

سپس ، از سال ۱۷۵۰ ، “نئوکلاسیسیسم بالا” یا غالباً نئوکلاسیسیسم متفاوت با پالادیانیسم وارد شد. این دوره به جای اینکه فقط سبک تحت تاثیر معماری رومی باشد از ساختمان های یونانی نیز الهام گرفته است.

توسعه معماری نئو کلاسیک | چیدمانه

  1. نئوکلاسیسیسم در آمریکا

سبک معماری نئو کلاسیک در ایالات متحده آمریکا ریشه گرفت. آمریکایی ها به سرعت و قبل و بعد از انقلاب خود شیفته نئوکلاسیسیسم شدند و این سبک به یک نماد برای ملت آمریکا تبدیل شد. همه این ها به این دلیل است که بنیانگذاران تمدن جدید قاره آمریکا با مردم روم باستان یک وسواس داشتند.

از دیگر دلایل محبوبیت این سبک در امریکا این بود که روم باستان نمونه ای عالی از یک جمهوری مهم در تاریخ غرب بود و اولین مهاجران به آمریکا نیز همین را می خواستند.

نئوکلاسیسیسم در آمریکا | چیدمانه

  1. اهمیت سبک نئو کلاسیک برای اولین مهاجران آمریکایی

سبک معماری نئو کلاسیک برای اولین مهاجران آمریکایی مهم بود. توماس جفرسون به عنوان یک معمار شناخته شده و محبوب نقش زیادی در استقلال آمریکا داشت. او یکی از مهمترین معماران آمریکایی بود که برای اولین بار از این سبک به عنوان پیوندی بین اندیشه های دولت آمریکا و روم باستان استقبال کرد.

یکی از تلاش های قبلی وی در طراحی یک ساختمان نئو کلاسیک ، خانه خودش است که Monticello نامیده می شود.

 شرکت معماری چیدمانه

تعداد صفحات : 28

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟